Fundación MAPFRE sponsorluğunda yürütülen bu projede; çocuklara trafik kurallarını öğretmek yerine, onların sürekli gelişen teknolojide problem çözme yeteneğine sahip olmalarını hedefliyoruz.
Sınıf Öğretmenimiz Filiz SARP'ın yürüttüğü Şehrin Akıllı Çocukları Projesinde tek taraflı bilgi aktarımı yerine, projenin tamamı çocuklara emanet ediyor. Bu projede çocuklar düşünüyor, hayal kuruyor, kod yazıyor, proje hazırlıyor; kısacası geleceği yeniden tasarlıyorlar! Geleceğin şehirlerini tasarlamaya geleceğin trafiğini tasarlayarak başlıyorlar.
Okulumuz 4-D sınıfı Öğretmenimiz Özgül Başak COŞKUN rehberliğinde Cumhuriyet Eğitim Müzesine yapılan geziye katıldılar. SANATIN TARİHİNE YOLCULUK PROJESİ kapsamında yapılan gezide MODERN ÇAĞDA SANAT konusunda keyifli zaman geçirerek bilgi edindiler.
May
İzmir İnternet Haftası etkinlikleri, 2024 yılında "Eğitimde Üretken Yapay Zeka" teması ile gerçekleştirilmiştir.
Okulumuzda yürütülen Harezmi Eğitim Modeli çocukların oyun tasarımı ile eğlenerek üreten öğrenmelerine odaklanır. Bu şekilde öğrenciler eğlenerek üreterek kendinilerini sürekli geliştirirler. Bu modelde öğrencilere etik ve ahlaki değerler de ön plandadır. Öğrencilere etik ve ahlaki değerleri benimsemeleri ve uygulamaları öğretilir.
Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sayın Ayşe Hale SARIÇAM, İlçe Müftüsü Veli Vehbi BARDAKÇI, şube müdürlerimiz ve okul müdürlerimizin katılımıyla okulumuzda coşkuyla kutlandı. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan kutlama programında,günün anlam ve önemi hakkında konuşma gerçekleştirdi. Konuşmalarının ardından örste demir döve, ateş yakma etkinliklerinin ardından program halat çekme ile devam etti. Programın hazırlanmasında emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Nis
Sevgi ve saygıyı hak eden, bizleri yetiştiren çınarlarımızın, 18–24 Mart “Yaşlılar Haftasını” kutlarız. Çocuklarımızı bu bilinçle yetiştirmeye özen gösteriyoruz.
"Kitap Okuma Saati” ile kitapların gizemli dünyasına doğru yolculuğa çıkıyoruz. Çünkü “Kitaplar kendinize ve başkalarına saygı duymayı öğretecek, yüreği ve aklı, dünya ve insanlık sevgisiyle dolduracaktır.”
Çocuklarımız ile Narlıdere İlçe Halk Kütüphanesi'ne, kütüphane kültürü ve kitap sevgisini aşılamak amacıyla gezi düzenlendi. Çocuklar Kütüphanede gezerek çeşitli bilgi kaynaklarına nasıl ulaşıldığı, kütüphane kuralları vb. konular hakkında bilgi edindiler. Yaş grubuna uygun kitapları inceleme şansı yakaladılar.
Okulumuzda 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 109.yıl dönümü töreni gerçekleştirildi. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere vatan uğruna canlarını feda eden şehitlerimizi rahmet ve minnetle, gazilerimizi saygı ve şükranla anıyoruz.
Narlıdere İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği Akıl Zeka Oyunları Turnuvasına 5 öğrencimizle katıldık. Okulumuzu Pentagoda Mehmet Ege UYTUN, Kürede Özgür Deniz TURGAY, Mangalada Can Kayra TARKAN, Q-bitzde Yusuf KAYGISIZ, Equilibrioda Emre YILMAZ temsil ettiler. Yarışmaya katılan öğrencilerimizi gösterdikleri cesaret, başarı ve centilmen oyunları için tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.
İzmir İnternet Haftası, 2024 yılında "Eğitimde Üretken Yapay Zeka" teması ile gerçekleştirilecektir. İzmir İnternet Haftası, 2024 yılında "Eğitimde Üretken Yapay Zeka" teması ile gerçekleştirilecektir. 2024 Etkinlik programı için Tıklayınız.
Başvurular https://izmirinternethaftasi.org/ adresinden 2 Nisan 2024 gününe kadar yapılmaktadır.
Okulumuzda 12 Mart İstiklal Marşı'nın kabulü kutlandı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşından sonra günün anlam ve önemini belirten yazılar, şiirler ile program devam etti. Kurtuluş Savaşının kazanılacağına olan inancı, Türk askerinin yürekliliğinin ve özverisinin, Türk ulusunun bağımsızlığına ve vatana bağlılığının dile getirdiği marşımızı yazan Mehmet Akif ERSOY etkinliklerle anıldı. Programda emeği geçen öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz
1-7 Mart Deprem Haftası kapsamında okulumuzda "Deprem Anı ve Tahliye Tatbikatı" yapıldı. Gerçeği aratmayan tatbikatta öğrencilerimize deprem anında ve deprem sonrası tahliye sırasında ne yapılması gerektiği uygulamalı olarak gösterildi. İlk sirenle sınıfta "Çök-kapan-tutun" yöntemini uygulayan öğrenciler, ikinci sirenle birlikte öğretmenlerinin koordinesinde okulun bahçesinde bir araya geldi.